Splošni pogoji – Crystal MC

SPLOŠNI POGOJI UPORABE SPLETNE STRANI

Medicinskega Centra Crystal

Medicinski center Crystal, Parmova ulica 53, PE: Štukljeva 46, 1000 Ljubljana, davčna številka: 94885974, matična številka: 9210652000 je odgovorna za upravljanje spletne strani www.crystalmc.si in je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji uporabe opisujejo delovanje spletne strani , določajo pravice in obveznosti uporabnika vsebin in storitev spletne strani ter urejajo poslovni odnos med Medicinskim centrom Crystal in uporabnikom. Uporabnika spletne strani zavezujejo ti Splošni pogoji uporabe, ki so objavljeni in dostopni vsem uporabnikom in obiskovalcem spletne strani MC Crystal.

  1. Opis vsebin spletne strani

Spletna stran MC Crystal ponuja naslednje vsebine :

Informacije o: zdravstvenih storitvah, estetskih storitvah, medicisnko kozmetičnih in drugih storitvah, storitvah, ki jih družba opravlja. Objavljene pa so tudi splošne informacije za naročanje ,dostopanje do storitev in kontaktni podatki.

  1. Vrste uporabnikov

Obiskovalec spletne strani MC Crystal, ki pregleduje vsebine ima status gosta. S tem statusom lahko pregleduje vse informativne vsebine na spletni strani, in odda povpraševanje o storitvah.

  1. Varovanje osebnih podatkov

MC Crystal je zavezujoč k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, Splošno uredbo EU o varovanju osebnih podatkov ter drugimi zakoni in predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

  1. Omejitev odgovornosti

MC Crystal stremi k zagotavljanju čim bolj točnih, razumljivih, kakovostnih informacij na spletni strani.

Vse objavljene vsebine so zgolj informativne narave, MC Crystal ne prevzema odgovornosti  za točnost ali morebitne napake v objavljenih informacijah.

Glavni namen je informiranje javnosti s storitvami ,ki jih opravljamo v MC Crystal, izobraževanje, poenostavljanje postopkov naročanja, ter uspešna komunikacija med zainteresiranimi posamezniki in MC Crystal.

Uporabniki na lastno odgovornost upoštevajo zdravstvena priporočila in nasvete . V primeru napak v besedilu, nejasnosti ali napačno razumevanje s strani uporabnika, MC Crystal ne nosi nobene kazenske oz. civilne odgovornosti, če se je posameznik na podlagi teh napačno razumelih  informacij napačno diagnosticiral ali zdravil. Nasveti , ki so na spletni strani, niso del procesa zdravljenja in storitev, ki jih izvaja MC Crystal.

  1. Naročanje

Pacienti se lahko za vse storitve, ki jih izvaja družba Crystal d.o.o. naročijo preko telefonske številke 01/ 235  50 20  in med delovnim časom v Medicinskem centru Crystal  na naslovu Štukljeva 46, Ljubljana, preko e-pošte pa na naslovu info@crystal-mc.si.

  1. Seznanitev s postopki zdravljenja in pridobitev soglasja pacienta za izvedbo operativnega posega

Skladno z zakonom o pacientovih pravicah je vsak pacient ob pregledu s strani zdravnika v primeru predlaganega posega seznanjen s sledečim:

– z njegovim zdravstvenim stanjem,

– cilju, vrsti, načinu izvedbe, verjetnosti uspeha ter pričakovanih koristih, izidu posega oziroma terapije, tveganjih, negativnih posledicah in drugih neprijetnostih posega oziroma terapije,

– stranskih učinkih ali drugim morebitnih nevšečnostih

Z vsem navedenim je pacient seznanjen pred izvedbo posega oziroma storitve, ko prejme tudi izvod obrazca za pisno privolitev. Brez pisne privolitve pacienta/stranke izvedba posega/terapije ni možna.

  1. Pravica družbe MC Crystal do odklonitve izvedbe posega in naknadnega odstopa od izvedbe posega

Vsak pacient oziroma vsaka stranka pred dogovorom estetski ali dermatološki poseg opravi pregled pri zdravniku specialistu v MC Crystal. Na podlagi opravljenega pregleda, pogovora s pacientom ter ob upoštevanju druge s strani pacienta predložene relevantne medicinske dokumentacije zdravnik poda mnenje o primernosti pacienta za izvedbo določenega posega. Ob tem pregledu lahko zdravnik poda mnenje, da pacient ni primeren za izvedbo katerega koli posega, da je pogojno primeren, kar pomeni, da v času pregleda niso izpolnjeni vsi pogoji za varno izvedbo posega, obstaja pa možnost, da se bo to čez čas spremenilo, ali da je primeren za izvedbo posega. V primeru, da se posameznik po pregledu ne odloči za poseg v MC Crystal, ni dolžna povrniti pacientu plačila za izvedbo posveta.

Zdravnik v MC Crystal , ki bo izvedel poseg ima kadarkoli zaradi razlogov na podlagi katerih lahko sklepa, da povečujejo tveganje in zmanjšujejo varnost in / ali uspešnost posega, pravico do odstopa od izvedbe posega. V primeru razlogov, ki so povezani s trenutnim stanjem pacienta in so prehodne narave (prebolevanje spremljajočega obolenja, drugega obolenja, nosečnost) zdravnik oziroma terapevt pacientu lahko predlaga nov termin za izvedbo posega ali se pacienta obvesti, da bo prejel nov termin predvidenega posega naknadno, ko bodo minili razlogi za trenutno neprimernost za izvedbo posega.

V primeru naknadno ugotovljenih trajnih razlogov za neprimernost za poseg, zdravnik  pacientu pojasni razloge.

  1. Pacientove dolžnosti

Za doseganje kakovostne in varne izvedbe posegov je pacient dolžan:

  • sodelovati pri varovanju, krepitvi, povrnitvi lastnega zdravja
  • upoštevati prejeta navodila strokovnjakov
  • pristojnemu zdravniku ali izvajalcu terapije dati vse potrebne in resnične informacije v zvezi s svojim zdravstvenim stanjem, ki so mu znane in so pomembne za nadaljnjo oskrbo, zlasti podatke o svojih sedanjih in preteklih poškodbah ter boleznih in njihovem zdravljenju, predhodnih posegih, boleznih v družini, morebitnih alergijah in zdravilih, ki jih uživa, obvestiti zdravstvene delavce o nenadnih spremembah zdravstvenega stanja, ki se pojavijo med zdravljenjem;
  • biti obziren in spoštljiv do zasebnosti in drugih pravic drugih pacientov ter zdravstvenih delavcev;
  • spoštovati objavljene urnike, hišni red in predpisane organizacijske postopke izvajalcev zdravstvenih storitev;
  • skladno z internim pravilnikom o preprečevanju okužb seznaniti zaposlene o možnosti prebolevanja nalezljivega obolenja;
  • spoštovati standarde za higieno rok;
  • za otroke mlajše od 15 let je obvezno spremstvo staršev oziroma zakonitih zastopnikov.
  1. Možnosti plačila

  • Nudimo vrsto različnih načinov plačil za storitve:
  • plačilo z gotovino na lokaciji storitve,
  • plačilo s plačilno kartico na lokaciji storitve,
  • plačilo s predhodnim nakazilom,
  • plačilo na obroke s kreditno ali plačilno kartico na lokaciji storitve.

1. Plačilo z gotovino na lokaciji storitve

Naročilo oddate preko spleta in plačilo storitve z gotovino zaključite izvedete na lokaciji opravljene storitve.

2. Plačilo s predhodnim nakazilom

Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja Crystal d.o.o. Plačilo izvedete na osnovi prejetega predračuna potem, ko oddate naročilo.

3. Plačilo s kreditno ali plačilno kartico na lokaciji storitve

Naročeno blago lahko varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (MasterCard, Diners, Visa, Visa

Electron, Maestro) po opravljeni storitvi na lokaciji storitve. Plačnik mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte, da plačnik soglaša s plačilom storitve.

4. Plačilo na obroke s kreditno ali plačilno kartico na lokaciji storitve

Število obrokov je odvisno od višine zneska računa za opravljeno storitev. Minimalna višina obroka znaša 100 eur.

  1. Pritožbe in spori

Medicinski center Crystal stremi k temu, da vse zdravstvene storitve opravlja strokovno v skladu s pravili zdravniške stroke in skladno z veljavno zakonodajo. Skladno s temi usmeritvami si družba prizadeva tudi zagotavljanje učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav ali pritožb lahko uporabnik spletne strani MC Crystal poda pritožbo v času obratovanja na številko 01/ 235 50 20 ali pošlje elektronsko pošto na info@crystalmc.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Rok za oddajo pritožbe je 30 dni po opravljeni storitvi.

Ker stremimo k zadovoljstvu naših strank si prizadevamo upoštevati tudi mnenje in pritožbe tistih, ki so pri nas storitev že opravljali in da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vsakemu pacientu, ki opravi zdravstveno storitev v MC Crystal  pripadajo vse pravice v skladu z Zakonom o pacientovih pravicah – ZPacP.

Pacient, ki meni, da so mu bile kršene pravice, ima možnost podati pisno ali ustno pritožbo odgovorni osebi za reševanje pritožb v MC Crystal. Pri uresničevanju njegovih pravic pacientu svetuje, pomaga ali ga zastopa zastopnik pacientovih pravic. Kontaktne podatke zastopnikov pacientovih pravic po krajih lahko najdete na spletni strani Ministrstva za zdravje.

Ti Splošni pogoji uporabe veljajo od dne njihove objave na spletni strani. Pridržujemo si pravico do spremembe teh pogojev uporabe ,brez predhodnega obvestila uporabnikov.

 Vaša nadaljnja uporaba spletne strani Mc Crystal po takem obvestilu pomeni, da se strinjate z Splošnimi pogoji uporabe. Priporočamo, da redno pregledujete Splošne pogoje uporabe in da ste seznanjeni z vsemi spremembami.

Crystal, medicinski center, d.o.o.

Ljubljana, 15.3.2023